Salgskonsulent

  • Referansenummer: 41395
  • Publisert: 06 juni, 2024
  • Ansettelsesform: Vikariat/ engasjement
  • Bransje: Telekommunikasjon
  • Søknadsfrist : 16 juni, 2024
  • Antall stillinger: 1
  • Heltid/deltid: Heltid

Er du flink til å kommunisere og trives med kundekontakt?

På vegne av vår kunde NextGenTel ser vi etter deg som kan tenke deg en jobb med masse kundekontakt – hvor du får bruk for dine gode kommunikasjonsferdigheter. De har behov for deg som en nøkkelperson som ivaretar kundene, og viser hvorfor de bør bli.

Som salgskonsulent på NextGenTel sin avdeling for Anti-Churn, vil ditt viktigste ansvarsområde være knyttet til å aktivt jobbe for å beholde NextGenTel sine kunder.

Du vil være i kontakt med eksisterende kunder som av ulike årsaker vurderer å forlate selskapet. Her blir din oppgave å lytte til deres behov, vise forståelse, og fremme gode løsninger som gjør at kunden fortsatt kan bli godt ivaretatt hos NextGenTel.

I denne stillingen får du
Fast timelønn, i tillegg til en meget god provisjonsordning på individ- og teamnivå. Du trer inn i et sosialt miljø og arbeidssted med mye gøy og mange konkurranser. Her er trivselsfaktoren høy.

Dette er en 100% stilling, som gir gode muligheter for videre utvikling. Du vil oppleve å bli utfordret av arbeidsoppgavene, og inspirert av flinke kollegaer og ledere.

Underveis vil du få god oppfølging fra din rådgiver i Manpower. Vi vil støtte deg i din karrierereise, og ser frem til å høre fra deg!

Dette passer for deg som
Har lyst til å jobbe i et hyggelig, sosialt miljø. Det er hektisk og høyt tempo, så du må trives med travle hverdager.

Du har lett for å prate med andre, og vet at du er god på å vise forståelse og empati. Det er lett for deg å tenke på løsninger, og du liker tanken på å bistå kunden på en god måte.

Du er ikke redd for å ta kontakt med kunder som kanskje er på vei bort, og du motiveres av å kunne vise dem hvorfor de bør bli. Resultater, og det å nå dine mål er noe som treffer en nerve hos deg.

Det er ingen formelle utdanningskrav. Erfaring med salg og kundebehandling er en fordel. God datakunnskap er viktig ettersom dine arbeidsverktøy vil være digitale.

Dialogen med kundene vil være både på norsk og engelsk, og du må derfor kunne håndtere dette både muntlig og skriftlig.

Arbeidstider: Mandag-fredag 09:00-17:00.
Det vil også være mulig med rullerende vakter 08:00-16:00.
Oppstart: Det er ønskelig med oppstart snarest
Varighet: Langvarig

Send oss din CV og en kort søknad som sier noe om hvorfor du er interessert i stillingen!
Aktuelle søkere vil bli kontaktet fortløpende.

Manpower er Norges største og ledende bemanningsbyrå. Vi bemanner og rekrutterer til privat og offentlig sektor. Siden starten i 1965 har vi bistått med å få over en halv million mennesker i jobb, og hvert år er nærmere 20 000 dyktige mennesker i jobb gjennom oss, via rekruttering eller innleie. Solid erfaring, innovative og fleksible løsninger, samt DNV sertifiserte rådgivere gjør oss til den komplette leverandør for våre kunder. 

Manpower er sertifisert som Revidert Arbeidsgiver og sertifisert i henhold til ISO 9001:2015. Det bekrefter at Manpower etterlever sentrale prinsipper i arbeidsmiljøloven og opptrer som en seriøs og profesjonell arbeidsgiver www.manpower.no

INNHOLD TILKNYTTET DENNE STILLINGEN