Ofte stilte spørsmål

Her finner du våre vanligste spørsmål og svar.

Caroline Manpower

Ofte stilte spørsmål og svar for deg som er jobbsøker

Her finner du nyttig informasjon for deg som søker på en av våre ledige stillinger eller ønsker å registrere en profil.

Jeg er jobbsøker, hvordan kan jeg søke på jobb hos dere?

For å være en aktuell kandidat må du først registrere deg på vår hjemmeside. Her lager du deg en profil, legger inn kontaktinformasjon, og laster opp en oppdatert CV. Når du har fullført registreringen er neste steg å søke på aktuelle stillinger på vår hjemmeside.

Har du spørsmål til en spesifikk stilling anbefaler vi deg å kontakte oppgitt kontaktperson på stillingen.

Jeg sendte inn en søknad, men glemte å legge ved søknadsbrevet

Du kan ettersende dette til [email protected]. Oppgi stillingsID på stillingen du søkte på så legger vi det til manuelt.

Min profil viser under 100% fullført, hva mangler jeg?

Prosenten er bare en indikator på hva du har utført på profilen. Hvis du har lastet opp CV og fylt inn info så er alt i orden og du kan gå videre til jobbsøking. 

Kan jeg bestille time til veiledning?

Vi har i dag dessverre ingen egne karriereveiledningstimer. Du finner mange gode tips og råd for CV, søknad og jobbsøk her.

Jeg har søkt på en stilling, hva skjer nå?

Du vil motta bekreftelse på epost med en gang du har søkt og kan følge statusen på alle dine søknader inne på profilen din. Du blir kontaktet om du skulle være aktuell for stillingen. 

Jeg vil slette profilen min.

For personvernrelaterte henvendelser og spørsmål, ber vi deg fylle ut følgende skjema. Vårt personvernteam vil svare deg så fort som mulig.

Jeg har profil fra før, men kommer ikke inn.

For en tid tilbake fikk vi nye hjemmesider, du må derfor aktivere kontoen din på nytt. Trykk på «Registrer deg» - legg inn samme epost og fyll inn info – profilen vil da aktiveres og du kan logge deg inn. 

Jeg ønsker å bytte eposten min.

Send epost med ny epostadresse og gammel epostadresse til [email protected] 

Jeg trakk søknaden ved en feil- hvordan kan jeg søke på ny?

Det er dessverre ikke mulig å søke to ganger på samme stilling. Send en epost med CV og søknadsbrev til [email protected]. Oppgi stillingsID på stillingen du søkte på så legger vi det til manuelt.

Postnummeret mitt vil ikke godkjennes.

Vi bruker Google sin applikasjon og den er ikke oppdatert på alle postnumre. Legg derfor inn et postnummer i nærheten. Når cven din lastes inn og du har lagt inn postnummer i cven din så vil riktig postnummer fremkomme på profilen.