Customer Service/ Sales Support

  • reference-number: 48307
  • posted: 01 desember, 2025
  • form-of-employment: Vikariat/ engasjement
  • apply-by : 01 januar, 2026
  • roma-no-of-positions: 1
  • job-type: Heltid

Er du sterk på systemer, struktur og kundedialog? Da vil vi høre fra deg!

Struktur, samarbeid og system – nøkkelen til gode kundeopplevelser
I denne rollen handler kundeservice og salgsstøtte om mer enn å håndtere ordre og fakturaer. Det handler om å skape flyt mellom mennesker, systemer og prosesser – og sikre at kunden får en sømløs og profesjonell opplevelse i alle ledd.
Vi ser nå etter en engasjert og strukturert medarbeider til en kombinert rolle innen Sales Support og Customer Service.

Om rollen
Du blir en viktig del av et mindre, sammensveiset team med tett samarbeid på tvers av både funksjoner og landegrenser. Rollen er operativ, variert og krever god struktur, nøyaktighet og evnen til å håndtere flere oppgaver samtidig. Du vil være et sentralt bindeledd mellom kunder, leverandører og salgsapparat.

Hovedoppgaver:
• Avansert bruk av Excel (pivot, analyser, rapportering)
• Sales Support: bonusberegninger, prislister, årsrapporter og ad hoc-støtte til salg
• Kunde- og leverandørkontakt via telefon og e-post
• Ordrebehandling og koordinering i ERP-systemer (SAP/Dynamics)
• Fakturering og kvalitetssikring av tall og prosesser
• Håndtering av returer, reklamasjoner og tolldokumentasjon
• Dokumenthåndtering og bindeledd mellom kunde, økonomi og salg

Hvem er du?
Du trives i et miljø med tempo og struktur, og motiveres av å jobbe tett på både systemer og mennesker. Du liker å forstå sammenhenger, finne løsninger og bidra der det trengs mest.

Vi ser gjerne at du har erfaring med:
• Kundeservice og/eller Sales Support
• SAP og Microsoft Dynamics
• Excel (pivot og databehandling)
• Arbeid i internasjonale miljøer med etablerte prosesser

Personlige egenskaper:
• Serviceminded og positiv
• God systemforståelse og høy grad av nøyaktighet
• Nysgjerrig, lærevillig og initiativsterk
• Høy arbeidsmoral og sterk gjennomføringsevne
• God lagspiller
• Verdsetter og bidrar til mangfold og inkludering

• Gode kommunikasjonsevner på norsk og engelsk, både muntlig og skriftlig

​​​​​Hva kan tilbys?
Dette er en spennende mulighet i et internasjonalt, markedsledende konsern med sterke merkevarer og gode utviklingsmuligheter. Samtidig oppleves arbeidsmiljøet nært, inkluderende og jordnært.

Du får:
• Gode muligheter for faglig og personlig utvikling
• Høy trivsel og godt arbeidsmiljø
• Hybrid arbeidshverdag (2 dager hjemmekontor per uke)

Dette er et vikariat gjennom Manpower.
Søknader behandles fortløpende, og vikariatet kan være besatt før annonsen utløper. Vi anbefaler deg derfor å søke allerede i dag. 

Har du spørsmål om stillingen, ta gjerne kontakt med:
Regine Krefting, Manpower Oslo
Tlf.: 980 07 770
Epost: [email protected]

 

Manpower er Norges største og ledende bemanningsbyrå. Vi bemanner og rekrutterer til privat og offentlig sektor. Siden starten i 1965 har vi bistått med å få over en halv million mennesker i jobb, og hvert år er nærmere 20 000 dyktige mennesker i jobb gjennom oss, via rekruttering eller innleie. Solid erfaring, innovative og fleksible løsninger, samt DNV sertifiserte rådgivere gjør oss til den komplette leverandør for våre kunder. 

Manpower er sertifisert som Revidert Arbeidsgiver og sertifisert i henhold til ISO 9001:2015. Det bekrefter at Manpower etterlever sentrale prinsipper i arbeidsmiljøloven og opptrer som en seriøs og profesjonell arbeidsgiver www.manpower.no

picture-slider-title