Meld deg på vårt nyhetsbrev
Manpower Sandefjord
Gneisveien 12, 3221 Sandefjord
KONTAKTPERSONER I SANDEFJORD
![Tommy Dahl Evensen Manpower Sandefjord](/-/jssmedia/project/manpowergroup/manpower/manpower-norway/ansatte-kontorer/sandefjord/tommy-dahl-evensen.jpg?h=251&iar=0&w=341&hash=F52DEA904817738BBE94B62F91DA0C6E)
Tommy Dahl Evensen
![Manpower Sandefjord Hege Kongelf Larsen](/-/jssmedia/project/manpowergroup/manpower/manpower-norway/ansatte-kontorer/sandefjord/341-x-251-hege-kongelf-larsen-sandefjord.jpg?h=251&iar=0&w=341&hash=24ED1F26F6248A3B9F361988478DCF7B)
Hege Kongelf Larsen
Ida Marita Mathisen
![Manpower Sandefjord Jan Ove Nybø](/-/jssmedia/project/manpowergroup/manpower/manpower-norway/ansatte-kontorer/sandefjord/sandefjord-jan-ove-nybo.jpg?h=251&iar=0&w=341&hash=5240167FB39529B552D2FFB84EFAF9CA)
Jan Ove Nybø
![Manpower Kongsberg Jorunn Ekornåsvåg](/-/jssmedia/project/manpowergroup/manpower/manpower-norway/ansatte-kontorer/kongsberg/jorunn-ekornaasvaag-manpower-kongsberg.jpg?h=340&iar=0&w=510&hash=2B2A78107DF8CC932D90601772A5696E)
Jorunn Ekornåsvåg
JOBBSØKERTIPS OG KARRIERERÅD
![](/-/jssmedia/project/manpowergroup/manpower/manpower-norway/articles/glad-person-i-solen.jpg)
Snart ferie? Her er fem tips til gode autosvar
Det er ulike måter man kan skrive en fraværsmelding, også kalt autosvar. I hovedsak er det aller viktigst å være tydelig og profesjonell. Ha som regel at mottakeren ikke skal stå igjen med ubesvarte spørsmål etter å ha lest meldingen din.
![](/-/jssmedia/project/manpowergroup/manpower/manpower-norway/articles/jente-p-jobbintervju.jpg)
Forberedelser er nøkkelen til et godt jobbintervju
Jobbintervjuet kan være en intens affære, og mange er nervøse i forkant, og skulle nok ønske at CV og søknad var nok til å få jobben. Men arbeidsgiver trenger å bli bedre kjent med deg før jobben er din.
![](/-/jssmedia/project/manpowergroup/manpower/manpower-norway/articles/gutter-og-jenter-prater-sammen.jpg)
Fem tips for å bygge din personlige merkevare
Du har en personlig merkevare, enten du vil det eller ei. Det har vi alle. Altså, ikke med logo og slagord, som McDonald’s sine gule buer og “I’m Loving It”, men du har likevel en personlig merkevare. Merkevaren din formes av hva du sier, gjør, klær og stil, hva du deler i sosiale medier og de tingene du ikke gjør. Inntrykket folk har av deg, er din merkevare.