Kunderådgiver
- Referansenummer: 47103
- Publisert: 27 august, 2025
- Ansettelsesform: Vikariat/ engasjement
- Bransje: Bank, finans og forsikring
- Søknadsfrist : 07 september, 2025
- Antall stillinger: 10
- Heltid/deltid: Heltid
Nordea er hele tiden på jakt etter de beste rådgiverne – de som elsker å snakke med kunder
Kundeservice i Nordea Personal Banking, First Line Advisory består i dag av 4 avdelinger i henholdsvis Ålesund, Kristiansand, Oslo og Trondheim. De trenger nå ekstra hjelp til å styrke sin kundeservice og søker kunderådgivere i fulltidsstilling til deres avdeling i Ålesund.
Har du fullført studiene og er klar for en fremtidsrettet jobb innen bank og finans? Økonomi påvirker små og store beslutninger, og valgene vi tar er med på å forme enkeltindivider og samfunn - uavhengig av bransje. Dette er med andre ord et samfunnsviktig arbeid som vi håper du vil bli en del av. Som kunderådgiver i Nordea kundeservice blir din hovedoppgave å gi fantastiske opplevelser til hver eneste kunde og alltid tilby det lille ekstra på telefon til deres privatkunder. De er derfor helt avhengig av å ha med seg de rette menneskene som lever av å yte fantastiske kundeopplevelser.
Arbeidsoppgaver:
• Besvare og rådgi kunder på telefon
• Samtaler med fokus på å løse kundens behov med varm og personlig service
• Se muligheter og bidra til enklere bankhverdag for bankens kunder
Hva gjør Nordea til Nordea?
Collaboration, Ownership, Passion og Courage. Nordea sine verdier uttrykkes i deres kultur, og er noe helt eget. I praksis betyr det at disse verdiene ligger bak arbeidet Nordea gjør hver eneste dag - for å hjelpe deres kunder med å virkeliggjøre drømmer og nå mål. Kundene til Nordea forventer noe annet i morgen enn de gjorde i går, og i Nordea jobber man kontinuerlig for å være det foretrukne valget for kundene. Kundeservice har en avgjørende betydning for bankens mål om å ha de mest fornøyde kundene.
Nordea er banken for deg som ønsker noe mer
Som Nordea sin nye kunderådgiver ser vi etter deg som har et høyt engasjement, er flink til å bygge tillit og legger hjertet i det du gjør. Videre vil det være viktig at du ønsker å strekke deg langt for å løse henvendelser med stor omsorg for kunden. Vi anser det som viktig at du er nysgjerrig, ønsker å utvikle deg selv, bli kjent med andre og ikke minst utvikle deg i faget. Det er en fordel at du er teknisk interessert og ønsker å hjelpe kunden til å bli selvstendig i bankens digitale plattformer. Du vil kommunisere med kunder både muntlig og skriftlig, både på norsk og engelsk, og det er derfor viktig at du har en god grunnleggende formidlingsevne. For å lykkes i rollen mener vi du bør evne å jobbe strukturert og at du motiveres med å jobbe resultatbasert mot både felles -og individuelle måltall.
Til slutt, men aldri glemt..
Som ansatt i engasjement via Manpower kommer du så klart til ordna forhold med lønn på konto hver måned, pengesparing til ferie, pensjon til du blir gammel, forsikring om noe utrivelig skjer – og hele den gode regla der. Nordea holder til i hyggelige lokaler sentralt i Ålesund. Nordea kan vise til et sosialt og inkluderende arbeidsmiljø med engasjerte kolleger som bryr seg om fremtidens bankløsninger.
Vil du ha sjansen til å finne din plass i Nordens største finanskonsern? Søk på stillingen på i dag! Vi behandler og kontakter aktuelle kandidater fortløpende. Oppstart vil bli i midten/slutten av september, så her er det bare å kaste seg rundt og hive inn søknad.
Engasjementet er i første omgang til 25.11.2025, men med gode muligheter for forlengelse. Ønsker du å skape karriere i bank, så er dette veien inn!
Manpower er sertifisert som Revidert Arbeidsgiver og sertifisert i henhold til ISO 9001:2015. Det bekrefter at Manpower etterlever sentrale prinsipper i arbeidsmiljøloven og opptrer som en seriøs og profesjonell arbeidsgiver www.manpower.no
