Kunderådgiver

  • reference-number: 47084
  • posted: 02 september, 2025
  • form-of-employment: Vikariat/ engasjement
  • industry: Matvareproduksjon og -industri
  • apply-by : 16 september, 2025
  • roma-no-of-positions: 2
  • job-type: Heltid

Vil du jobbe med kundeservice for Norges største merkevare?

Det er ingen hemmelighet at kundesenteret er selve hjertet i bedriften. En av Norges største merkevarer har ledig plass til både kunderådgiver og salgsrådgiver på sitt kundesenter. Disse ledige plassene ønsker vi å fylle med engasjerte og løsningsorienterte personer som vet hvordan god kundeservice utføres. Du trives i og er vant til en hektisk hverdag, og liker å snakke i telefon samtidig som du løser små og store utfordringer for kunden din - med et smil om munnen. Har du i tillegg en interesse for matfaget, kan dette bli en ekstra givende jobb! Vikariatet varer ut 2025.

Hva inneholder en arbeidshverdag?
Henvendelsene kommer via ulike kanaler som telefon, chat, e-post og via andre digitale verktøy og du må trives med å variere hverdagen din mellom disse.
Din viktigste oppgave vil være å gjennomføre kundesamtaler på en verdiøkende og god måte for kundene dine. Du liker å løse henvendelsene i første kontakt, og i møte med kunden, vil du avdekke dens behov og sikre innsalg og mersalg av ulike produkter. Du tar ansvar og sørger for at de får en god kundebehandling.
I denne rollen vil du få masse tilbakemeldinger fra kundene dine, og vi ønsker at du bidrar til forbedringer ved å formidle innsikten – slik at vi vet hva vi allerede gjør bra, og hva kundene skulle ønske var annerledes.

Kvalifikasjoner:
  • Fullført høyere utdannelse. Relevant erfaring kan kompensere for manglende utdanning
  • Erfaring fra kundesenter er svært ønskelig, samt erfaring salg 
  • Matfaglig interesse- og kunnskap er også noe vi setter høyt
  • Svært gode skriftlige og muntlige kommunikasjonsferdigheter, på norsk og engelsk
  • God systemforståelse og evne til å sette deg raskt inn i relevante verktøy
  • Erfaring fra Microsoft Dynamics 365 vil være en fordel

Som person trives du svært godt med kundedialog på telefon og via digitale arbeidsverktøy, og du motiveres av mål og resultater. Kundeservice sitter godt plantet i ryggmargen din, og du har evnen til å bygge tillit og relasjoner med de du snakker med. Ja, det kan koke godt på et kundesenter, men du lar deg ikke stresse. Du trives når det er mye å gjøre, du holder fokus, og tar i et tak sammen med alle kollegaene dine som sitter i det åpne kontorlandskapet. Du liker å ha det gøy på jobb, og bidrar til at arbeidsplassen er et godt sted å være. Som person er du også presis og pliktoppfyllende og det faller deg naturlig å ta ansvar for egen utvikling.
I dette oppdraget får du verdifull innsikt i hvordan en av Norges største merkevarer jobber, god oppfølging, gode utviklingsmuligheter og inkluderende, kompetent og sosialt arbeidsmiljø.
Arbeidstiden vil være mellom 07:00 til 16:00 i en rullerende arbeidsplan.

Dette er et 100% vikariat via Manpower med oppstart snarest og varighet ut året i første omgang. Vi vurderer derfor kandidater fortløpende, så ikke vent med å søke dersom du tenker at dette er jobben for deg!
 

Manpower er Norges største og ledende bemanningsbyrå. Vi bemanner og rekrutterer til privat og offentlig sektor. Siden starten i 1965 har vi bistått med å få over en halv million mennesker i jobb, og hvert år er nærmere 20 000 dyktige mennesker i jobb gjennom oss, via rekruttering eller innleie. Solid erfaring, innovative og fleksible løsninger, samt DNV GL sertifiserte rådgivere gjør oss til den komplette leverandør for våre kunder. Manpower er sertifisert som Revidert Arbeidsgiver og sertifisert i henhold til ISO 9001:2015. Det bekrefter at Manpower etterlever sentrale prinsipper i arbeidsmiljøloven og opptrer som en seriøs og profesjonell arbeidsgiver www.manpower.no

picture-slider-title