Kunderådgiver
- reference-number: 43241
- posted: 21 november, 2024
- form-of-employment: Vikariat/ engasjement
- industry: Bank, finans og forsikring
- apply-by : 08 desember, 2024
- roma-no-of-positions: 3
- job-type: Heltid
job-expired-message
SpareBank 1 Sør-Norge ASA er en innovativ relasjonsbank og er til stede for kundene med driftige folk og gode digitale løsninger.
Liker du å jobbe i et pulserende miljø med høyt tempo og spennende utfordringer?
Vi har nå behov for noen serviceinnstilte og fleksible medarbeidere til PM Digital Bank i 100 % stilling turnus dag, ettermiddag, kveld og tredje hver lørdag.
Det er ikke mulighet for deltid i disse stillingen.
Arbeidssted: Finansparken, Stavanger
Oppstart: 05.01.2025
Varighet: 30.06.2025 med mulighet for videre engasjement etter endt oppdragsperiode
Arbeidsoppgaver vil være betjening av bankens kunder via telefon og chat.
Vi ønsker søknad fra deg som har en utpreget serviceprofil, er effektiv, har positiv arbeidsinnstilling, har interesse for digitale løsninger, og som verdsetter og bidrar til å skape svært gode kundeopplevelser.
Du må ha vilje og evne til kontinuerlig kompetanseutvikling samt kommuniserer på en klar, strukturert og presis måte.
Erfaring fra bank er en fordel, men ikke et krav da opplæring vil bli gitt.
Kvalifikasjoner:
Inkluderende og godt arbeidsmiljø sentralt i Stavanger.
God opplæring og veiledning.
Interessert?
Registrer din CV på våre hjemmesider www.manpower.no
Hvis du allerede er registrert hos Manpower bruk din profil til å søke stillingen
Intervjuer holdes fortløpende.
Liker du å jobbe i et pulserende miljø med høyt tempo og spennende utfordringer?
Vi har nå behov for noen serviceinnstilte og fleksible medarbeidere til PM Digital Bank i 100 % stilling turnus dag, ettermiddag, kveld og tredje hver lørdag.
Det er ikke mulighet for deltid i disse stillingen.
Arbeidssted: Finansparken, Stavanger
Oppstart: 05.01.2025
Varighet: 30.06.2025 med mulighet for videre engasjement etter endt oppdragsperiode
Arbeidsoppgaver vil være betjening av bankens kunder via telefon og chat.
Vi ønsker søknad fra deg som har en utpreget serviceprofil, er effektiv, har positiv arbeidsinnstilling, har interesse for digitale løsninger, og som verdsetter og bidrar til å skape svært gode kundeopplevelser.
Du må ha vilje og evne til kontinuerlig kompetanseutvikling samt kommuniserer på en klar, strukturert og presis måte.
Erfaring fra bank er en fordel, men ikke et krav da opplæring vil bli gitt.
Kvalifikasjoner:
- Gi kunden rask respons ved å kartlegge behov og bruke bankens systemer på en effektiv måte.
- Ta kundens perspektiv, løse behov og sørge for riktig hjelp dersom behovet ikke kan løses i første kontakt.
- Ta initiativ og utfordre kunden til å ta gode valg for sin økonomi.
- Meget god muntlig og skriftlig framstillingsevne på norsk og engelsk
- Du kan vise til tidligere erfaring innen salg og service
- Bachelor. Gjerne innen økonomi, finans eller markedsføring
Inkluderende og godt arbeidsmiljø sentralt i Stavanger.
God opplæring og veiledning.
Interessert?
Registrer din CV på våre hjemmesider www.manpower.no
Hvis du allerede er registrert hos Manpower bruk din profil til å søke stillingen
Intervjuer holdes fortløpende.
Manpower er Norges største og ledende bemanningsbyrå. Vi bemanner og rekrutterer til privat og offentlig sektor. Siden starten i 1965 har vi bistått med å få over en halv million mennesker i jobb, og hvert år er nærmere 20 000 dyktige mennesker i jobb gjennom oss, via rekruttering eller innleie. Solid erfaring, innovative og fleksible løsninger, samt DNV sertifiserte rådgivere gjør oss til den komplette leverandør for våre kunder.
Manpower er sertifisert som Revidert Arbeidsgiver og sertifisert i henhold til ISO 9001:2015. Det bekrefter at Manpower etterlever sentrale prinsipper i arbeidsmiljøloven og opptrer som en seriøs og profesjonell arbeidsgiver www.manpower.no
picture-slider-title