Kundekonsulent Nordea Liv

  • Referansenummer: 40201
  • Publisert: 20 mars, 2024
  • Ansettelsesform: Vikariat/ engasjement
  • Bransje: Bank, finans og forsikring
  • Søknadsfrist : 04 april, 2024
  • Antall stillinger: 2
  • Heltid/deltid: Heltid
Denne stillingen er ikke lenger tilgjengelig

Motiveres du av å gi god kundeservice og drømmer om å hjelpe mennesker i sårbare situasjoner?

På vegne av Nordea Liv søker vi etter kundekonsulent til avdelingen som har ansvar for livsforsikring, sparing og pensjon i Oslo. Avdelingen har bred kompetanse på nevnte produktområder, og har som hovedfunksjon å yte førstelinje-support for selskapets privatkunder både på telefon, chat og e-mail.

Om denne muligheten
Som kundekonsulent vil du bistå kunder og rådgivere i både enkle, men også komplekse saker. Det stilles store krav til kundekonsulentene da flere av kundene tar kontakt når de er i sin mest sårbare livssituasjon. Kanskje har de mistet et nært familiemedlem, blitt blitt utsatt for en ulykke eller blitt ufør? I slike situasjoner kreves det ekstra mye av deg som kundekonsulent. Du må kunne vise trygghet i din kommunikasjon og du må gi god veiledning på en meget profesjonell måte. Andre kunder ønsker hjelp til enklere oppgaver, så det å kunne omstille seg raskt mellom samtalene er viktig.

Som kundekonsulent må du trives med å sitte på telefon og du må være vant til en hektisk hverdag. Du blir en del av et team med høy og bred kompetanse. I Nordea Liv er de lærevillig og bruker deres kunnskap til å lære hverandre slik at alle skal få et innblikk i alle de ulike arbeidsoppgavene som må gjennomføres for å kunne gi den beste kundeopplevelsen. De kan derfor tilby en bratt læringskurve og en variert hverdag.

Hvem er du?
Collaboration. Ownership. Passion. Courage. Dette er Nordeas kjerneverdier som viser retning, og er verdier som er ønskelig at du også innehar som kundekonsulent.

Vi ser etter deg som:
- er uredd og trives med å snakke med kunder – den gode kundesamtalen er naturlig for deg
- er løsningsorientert og skaper tillit hos kunden
- har erfaring fra kundeservice og er vant til å bruke telefon som arbeidsverktøy 
- kommuniserer godt og liker å samarbeide med andre
- tar til deg ny kunnskap på en rask og effektiv måte
- er interessert i digital utvikling og evner å jobbe effektivt med digitale verktøy

Dine kvalifikasjoner:
- Ønskelig med tidligere erfaring fra kundeservice
- Bachelorgrad innenfor økonomi. Lang og rett erfaring kan kompensere for dette
- Fordel om du har kompetanse innenfor Livsforsikring, Privat Sparing og Pensjon

Vi tilbyr

Et spennende oppdrag hvor du får mulighet til å bidra inn på et stort fokusområde i banken. Du vil jobbe i fine lokaler sentralt i Oslo.

Oppdraget har snarlig oppstart.

Høres dette ut som noe for deg?

Da ønsker vi at du registrerer en profil på www.manpower.no og søker på stillingen der. Søkere vil bli behandlet fortløpende!

Manpower er Norges største og ledende bemanningsbyrå. Vi bemanner og rekrutterer til privat og offentlig sektor. Siden starten i 1965 har vi bistått med å få over en halv million mennesker i jobb, og hvert år er nærmere 20 000 dyktige mennesker i jobb gjennom oss, via rekruttering eller innleie. Solid erfaring, innovative og fleksible løsninger, samt DNV sertifiserte rådgivere gjør oss til den komplette leverandør for våre kunder. 

Manpower 
er sertifisert som Revidert Arbeidsgiver og sertifisert i henhold til ISO 9001:2015. Det bekrefter at Manpower etterlever sentrale prinsipper i arbeidsmiljøloven og opptrer som en seriøs og profesjonell arbeidsgiver www.manpower.no

INNHOLD TILKNYTTET DENNE STILLINGEN